Betsafe - Odds, Livebetting, Livestream og Casino

  • FAQ

      Start

    • Hvilken software skal jeg bruge for at spille på casinoet?

      Vores online casino kræver den seneste version af Java og Macromedia Flash for at kunne nyde alle vores spil. Hvis du oplever problemer med et bestemt spil eller med casinoet generelt, er det en god idé, at kontrollere, at begge programmer er opdateret.

      Klik på følgende links for at downloade Java og Flash.

    • Skal jeg tillade cookies?

      Ja. For at kunne adskille dig fra de andre brugere, der er logget ind, bruger vi en cookie, der bliver gemt i din browser, mens du spiller i vores casino.

    • Hvordan spiller jeg på casinoet?

      Log ind på din Betsafe-konto og klik på Casino i menuen. Vælg et af de mange spil vi tilbyder, og klik på linket for at starte spillet.

    • Hvor kan jeg finde instruktioner til de forskellige spil?

      Du kan benytte funktionen “Hvordan spiller man” eller spørgsmåltegnet, inde i hvert spil, for at læse instruktionerne. Du kan også finde informationer om omsætningskrav Vilkår og betingelser.

    • Generelle spørgsmål

    • Kan jeg stole på Betsafe Casino?

      Teknologien hos Betsafe casino er udviklet og supportes af Net Entertainment, en svensk virksomhed, der er del af Cherry group, som er registreret på den svenske børs. Net Entertainment er markedsførende leverandør af prisvindende, browserbaseret spille-software.

      Vores casino arbejder med en meget sofistikeret Random Number Generator (RNG), der garanterer et randomiseret resultat for hvert spil. Vores RNG er blevet testet og godkendt for tilfældighed af to uafhængige tredjeparter: National Laboratory of Forensic Science i Sverige og Technical Systems Testing i Canada. Begge muligheder, "for sjov" og "rigtige penge", bruger nøjagtig samme Random Number Generator.

      Betsafe.dk casino bestræber sig på at give sine kunder den bedste spilleoplevelse og service, pålidelige indskud og udbetalinger samt et sikkert spillemiljø.

    • Hvordan fjerner jeg et sats, hvis jeg skifter mening?

      I spil som Blackjack, Roulette, Craps og Baccarat, vil du have mulighed for at fjerne dine chips før du spiller, det er dog forskelligt fra spil til spil. I Roulette kan du også klikke på knappen “Slet væddemål“ for at fjerne alle din væddemål fra bordet. I Slots og Video Poker, skal du trykke på Møntværdi, Niveau eller Linjer, til du rammer det ønsket beløb.

    • Kan jeg have mere end én casino-konto?

      Nej, det er ikke muligt eller tilladt at have mere end én casino-konto. Dine konti bliver lukket, hvis denne regel ikke overholdes. Derudover fastlåses/fastfryses alle penge på disse konti.

    • Hvor gammel skal jeg være for at spille casino?

      Du skal være mindst 18 år for at kunne oprette en konto på Betsafe.dk

    • Ofte stillede spørgsmål (FAQ) svarer ikke på mit spørgsmål!

      Kontakt vores LIVE support for at få øjeblikkelig support, eller send en e-mail med dit spørgsmål til support-dk@betsafe.dk

    • Kampagnetilbud / Bonusser

    • Har I en indbetalingbonus?

      Klik på afsnittet “Special Tilbud” for at se alle vore bonustilbud.

    • Hvad er en casino-turnering?

      Betsafe Casino er stolt over at kunne invitere vores gæster til vores populære casino-turneringer. Når en turnering annonceres, og du spiller for rigtige penge, deltager du automatisk i turneringen. Førertavlen viser i realtime din og andre konkurrenters score (top ti). Gå til afsnittet “turneringer” for at læse mere om vore spændende turneringer.

    • Problemer med forbindelsen

    • Spillet starter ikke, når jeg klikker på linket.

      For at kunne spille i vores Casino skal du have installeret Java. Du kan downloade Java her. Kontroller også, at du har installeret den seneste version af Flash. Du kan downloade Flash her..

      Hvis du stadig ikke kan spille, prøv nedenstående:
      # Test din Java på http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml
      Slet dine midlertidige internetfiler og cookies.
      Kontroller, at computeren ikke har virus.
      Slet alle destruktive programmer med et spyware detector-program.
      Ved andre spørgsmål eller kommentarer kan du altid kontakte vores kundeservice. Bemærk! Når du kontakter kundeservice skal du give dem så mange oplysninger som muligt. Du skal angive det nøjagtige tidspunkt for spillet, spillet, indsatsen og helst et screenshot af, hvad der skete. Hvis du har alle disse oplysninger til rådighed, vil det reducere problemløsningstiden betydeligt.

    • Hvad sker der, hvis jeg mister forbindelsen under spillet?

      Du mister ikke dine penge eller gevinster, hvis du mister forbindelse til vores server under spillet. Alle spil er logget separate, og hvis der skulle opstå en fejl, er alle oplysninger stadig tilgængelige.

      Spil, der kræver forskellige handlinger fra spilleren genoptages der, hvor du sluttede. Det er tilfældet ved Black Jack, Caribbean Stud og andre.

      Spil som Roulette, hvor der kun kræves en handling, fortsætter uden problemer. Du kan kontrollere spilresultatet i din historik, der viser dine afsluttede spillerunder. Du kan også kontakte kundeservice og spørge dem om resultatet.

    • Spillet "fryser" eller viser en fejlmeddelelse. Hvad skal jeg gøre?

      Det kan skyldes en række forskellige ting. For eksempel:

      1. Din internetforbindelse kan være afbrudt. Gå til casino-lobbyen, og tilbage til spillet igen.

      2. Der er måske gemt gamle eller forældet cookies i din browsercache. Tøm hukommelsen.

      3. Du fik time out fra casinoet. Log ind igen.

      4. Der opstod et problem i din browser. Luk alle browservinduer ned, og genstart. Hvis problemet fortsætter og du bruger Internet Explorer, er den bedste løsning at geninstallere Mozilla Firefox eller Google Chrome.

    • Spil for sjov / træningsmode

    • Kan jeg spille uden at bruge penge?

      Når du har klikket på Casino, finder du indstillingen "Valg af spilletilstand" i menuen. Hvis du vil spille uden rigtige penge, skal du klikke på "For sjov", og hvis du vil spille med rigtige penge, skal du klikke på "Rigtige penge".

    • Mobil

    • Kan jeg oprette en konto via min mobil / tablet?

      Ja - du kan oprette en midlertidig konto, som skal verificeres på den PC med NemID.

    • Kan jeg indsætte penge på min Betsafe konto via mobil / tablet?

      Ja. Du kan indsætte penge på din Betsafe konto på din mobil - ganske ligesom du kan her på PC.

    • Skal jeg bruge NemID for at logge ind på min konto med mobil / tablet?

      Nej - alt hvad du skal gøre er at logge ind med din email og din adgangskode. Kan du ikke huske din adgangskode kan du oprette/ændre den under "Min profil". Eller du kan nulstille din kode via mobilen.

    • Er der bonusser og tilbud, som kun er gældende for mobil / tablets?

      Ja - der vil være bonusser og tilbud, som kun kan bruges på din mobil. Vi holder dig opdateret.

    • Hvilke telefoner / tablets virker?

      Du kan spille hos Betsafe på mobilen med de fleste smartphones. Det kræver blot at du går ind på www.betsafe.dk på i din mobile browser og logger på.

    • Kan jeg spille odds, livebet, poker og casino på min mobil / tablet?

      Ja og nej - i øjeblikket kan du spille odds, livebet og casino på din mobil. Desværre er det ikke muligt pt at spille poker på sin mobil / tablet.

Betsafe.dk indsamler data ved hjælp af cookies, for at forbedre indhold og brugeroplevelse. Du kan slette cookies fra din browser, til enhver tid.